Om Eventpersonal
Vi är branschledande och har sedan 2005 ägnat oss åt bemanning av event, butiksaktiviteter, mässor och sampling över hela landet. Våra kunder är främst event-, reklam-, media-, action- och PR-byråer, men vi hjälper självklart även till med personalintensiva uppdrag direkt mot slutkund.
Vi bemannar över 250 event och över 3000 demodagar varje år och hyr ut 100-tals personer till olika mässor. Vi är 3-8 personer på kontoret, sysselsätter upp till 1500 personer per år och omsätter över 10 miljoner kr.
Vår filosofi är mycket enkel: Vi lovar aldrig något vi inte kan hålla. Det genomsyrar allt vi gör och innebär även att vi ibland tackar nej till uppdrag. När vi väl sagt att vi ska ordna något, så gör vi det, och vi gör det bra!
Aktuellt
Vi välkomnar Viktoria och Victor
november 13, 2019
Nu har vi fått två nya grymma projektledare till vårt kontor. Välkommen Victor och Viktoria! 🙂
Välkommen Sara!
september 20, 2017
Vi har nu fått in en ny sprudlande glad och grym projektledarassisten till vårt kontor som heter Sara Larsson. Det känns mycket bra med förstärkning, då vi har fler uppdrag och kunder än någonsin tidigare. Nu kör vi så det ryker!
Fullt upp i år!
september 7, 2016
Vi har under 2016 haft extremt många nya uppdrag, vilket gör att vi alltid behöver mer bra personal. Så tipsa gärna nära, kära och arbetskamrater om oss 🙂
Vi välkomnar Josefina till oss.
augusti 25, 2014
Nu har vi fått förstärkning med en ny projektledare som heter Josefina Blomquist. Hon har gedigen erfarenhet från att jobba med event och även erfarenhet från rekryteringsbranschen. Med andra ord en helt perfekt kombination för att jobba hos oss. Hon är redan i gång med massa projekt så det är full fart från första stund.
Nya lokaler inför hösten 2013!
augusti 23, 2013
Snart drar hösten igång med nya uppdrag och samarbeten för Eventpersonal.se över hela landet!
Vi har dessutom flyttat in i nya lokaler på Roslagsgatan 34 i Stockholm vilket känns väldigt spännande.
Nytt spännande år!
januari 4, 2013
Vi vill börja med att tacka alla kunder och all personal för förra året. Vi hoppas på att det nya året skall bjuda på ännu fler kul uppdrag och nya utmaningar. Vi har redan i januari fler uppdrag bokade än någonsin tidigare, så vi är övertygade om att 2013 blir fantastiskt.
Vi välkomnar Caroline till vårt kontor.
augusti 20, 2012
Vi är glada att välkomna Caroline Davidsson, hon kommer att ta hand om allt kring Nivea och Eucerin.
Över 1000 anställda
februari 28, 2012
Vi kan nu summera 2011 till ett nytt rekordår på alla fronter. Vi hade 1021 st anställda och omsatte ca 13 miljoner. Vi fick dessutom in över 10.000 ansökningar från personal som vill jobba. Vi vill passa på att tacka alla kunder och personal för ett fantastiskt år och jobbar vidare för att slå nya rekord.
Många kunder bland ”Årets Byrå”
februari 10, 2012
Vi är glada att se att 6 av 7 byråer som är nomenerade till det prestigefyllda priset ”Årets Byrå” i kategorin ”Event Marketing-byråer” finns på vår kundlista.
Massor av nya uppdrag!
februari 8, 2012
Vi har en hel del kommande uppdrag över hela landet nu under våren. Det kommer ske en hel del butiksturnéer, mässevent och andra spännande uppdrag. Tveka inte att söka om du letar efter en extra sysselsättning eller vill boka upp dig för en längre period. Vi söker alltid efter nya förmågor som är självgående, sociala och kan lösa oförutsedda situationer.
Största uppdraget någonsin
oktober 4, 2011
Nu är vi äntligen klara med vårt mässuppdrag med 135 värdar och värdinnor på Älvsjömässan.
Vi välkomnar Mikaela till vårt kontor.
augusti 15, 2011
Vi har fått ett tillskott här på vårt kontor. Det är Mikaela Aare som börjar hos oss i augusti.
Hon har tidigare jobbat extra hos oss men nu är det meningen att hon skall vara kvar för gott. Eller i alla fall tills hon själv tröttnar. Hon kompletterar resten av gänget bra, hon är helt enkelt lite lugnare än en del av oss andra. Det kommer att bli toppen!
Stort grattis till ”Tomtens pepparkaksfabrik”
mars 30, 2011
Stort grattis till Love Brindfors som gick segrande ur striden med eventet ”Tomtens pepparkaksfabrik” för Milda. Såklart kom personalen från oss!
Två av fem på Gyllene Hjulet.
mars 16, 2011
Kul att personalen till två av de fem nominerade i kategorin ”Årets Event B2C” på Branschgalan Gyllene Hjulet kom från oss! Det är andra året i rad.
Vi vill både gratulera Love Brindfors och MEC Access till nomineringen! och naturligtvis tacka för förtroendet.